همکاری افتخاری با کارگروه رسانه سایت رهبران شیعه

همکاری افتخاری با کارگروه رسانه در سایت رهبران شیعه و شبکه های اجتماعی و پیامرسان های متعلق به تشکیلات نی نوا

باسمه تعالی 

ضمن خوش آمدگویی به شما دوست گرامی که به جمع همکاران افتخاری تشکیلات انقلابی نی نوا در قالب خادمین مهدوی رسانه ای پیوستید لطفا به نکات زیر با دقت توجه فرمایید…

دوست گرامی لطفا با توجه به روحیه کار تشکیلاتی و نگرش و توانمندی در حوزه ای که انتخاب میکنید و مدت زمانی که میتوانید در این حوزه صرف کنید و با توجه به شناختی که نسبت به نوع فعالیت های تشکیلات انقلابی نی نوا ، کانال ها ،گروه ها ، سایت ها و برنامه های کاربردی مختلف این تشکیلات پیدا کرده اید نسبت به تکمیل فرم زیر اقدام نمایید.

توجه :

لازم به ذکر است با توجه به لزوم رعایت کلیه موارد قانونی و امنیتی مرسوم در هر مجموعه ای خواهشمندیم نسبت به تکمیل فرم اطلاعات به صورت صادقانه اقدام نموده و مدارک درخواستی را نیز جهت تایید در قسمت های مربوطه کامل و به صورت صحیح بارگذاری نمایید.

ضمنا چون این تشکیلات و زیر مجموعه های آن دارای تمامی نمادهای اطمینان و مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح میباشد لذا برای دوستانی که دچار تردید در ارایه مدارک هستند این موارد محل اطمینان کامل است ضمن اینکه کلیه اطلاعات و مدارک دریافتی شما به صورت اسناد کاملا محرمانه  نزد ما محفوظ خواهد بود.

زمینه های فعالیت شامل ؛

خبرنگار افتخاری

 (سیاست ، فرهنگ ، مذهب و اجتماع ) شامل (متن خبری ، مصاحبه ،عکس،فیلم)

نویسنده و فراهم آورنده و تولیدکننده محتوا

(سیاسی،فرهنگی،مذهبی و اجتماعی) شامل  (متن ، تصویر ، فیلم ، مقاله و..)

گرافیست و طراح

(سیاسی،فرهنگی،مذهبی و اجتماعی) شامل (عکس نوشته ، پوستر و..)

انتشار دهنده

منتشر کننده محتواهای تائید شده در کانال ها ، گروه ها و سایت های تشکیلات

:globe_with_meridians:**کلیه موارد فوق مربوط به فعالیت به عنوان همکار افتخاری و عضو در کارگروه های تشکیلات انقلابی نی نوا خواهد بود.**

همچنین امتیازاتی ویژه نیز برای افرادی که فعالیت مستمر و قوی با تشکیلات داشته باشند در نظر گرفته خواهد شد.

و من الله التوفیق :rose:
مدیر تشکیلات انقلابی نی نوا